Klacht Werkspot: werkspot

ZesdeDoorn#132

Geachte,

Ik ben als een vakman gereageerd op een opdracht voor schilderwerk, opdrachtgever na een week afwachting nog niet gereageerd op mij bod, ik heb hem probeerde bellen, telefoon nummer was vals en werk niet, email was ook, ik heb bij werkspot gevraagd deze opdracht klopt het niet wil ik mijn geld terug, werkspot geweigerd om te betalen, na 3 dagen heb ik weer geprobeerd contact op te nemen met opdrachtgever, geen reactie gehad, weer heb ik laste poging gedaan , aan hem gemaild, dat u gereageerd op mij bod en kost mij geld als u geen interesse heeft kunt u gewoon zeggen heb ik geen interesse, waarom reageert niet, kost mij geld, anders de kosten moet uw of werkspot betalen, na paar dagen heb ik van werkspot een bericht gehad dat ik klant niet met respect behandeld, ik heb hem verteld heb ik hem par keer via email bevestig dat ik afwachten op een afspraak of een bericht van hem en heb ik hem duidelijk verteld zijn telefoon nummer reageert het niet ,of werkspot moet mijn geld terug of je.

Hier werkspot komt met waarschuwing tegen, ik heb hem gevraagd deze is belediging, ik vraag netjes mijn geld terug of opdracht moet klopt zijn, als mijn geld niet terug dan moet ik via incasso bij opdracht gever mijn geld terug of beter werkspot mijn geld terug betalen,

Meneer Dennis Sjores zei, je heb mij bedreig zal ik je site blokkeren, vind ik dat is geen goede manier van bespreek voor oplossing en geen respect voor vakmannen, hier wil ik langs komen naar met direct spreken.

Hoor ik het graag,

Mvg,

Spuit- en Schilderbedrijf Aria

Morteza

Opdrachtnummer: 3572395 , telefoon nummer, 033 888 0600

mijn geld terug

Wij vinden dat Werkspot hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Werkspot?