Klacht Wertgarantie Group: Extra eigenrisico betalen voor reparatie door fout van eerdere reparatie.

Mirjam_debe

Eind november 2016 heb ik mijn telefoon op laten sturen voor reparatie naar wertgarantie. Mijn telefoon is toen "gemaakt" bij repairmanagement, een bedrijf waar ze mee samen werken in Duitsland. 2 weken lang werd ik netjes op de hoogte gehouden, telefoon werd op 9 december naar mij terug gestuurd, ik heb 50 euro eigen risico afgerekend bij de koerier (anders kreeg ik mijn telefoon niet) en toen bleek dat deze niet gemaakt was, het gebroken scherm was wel vervangen, net zoals de achterkant die niet kapot was, maar de display van mijn scherm gaf nog steeds een raar beeld (met heel veel vlekken erdoor heen) De achterkant was zo slecht gedaan dat er een scherpe rand uitstak. Hier heb ik mezelf toen aan verwond, daardoor kwam ik er achter.

Ik heb direct telefonisch contact opgenomen. De mevrouw die ik sprak verwees mij door naar phoneworld waar ik op 12 december zelf mijn telefoon kon afleveren. Ik werd verzocht een mail te sturen naar het hoofdkantoor waarin ik de situatie uit moest leggen en ik dan geen nieuwe eigen risico van 50 euro moest betalen. Op deze mail werd niet gereageerd behalve dat ik mijn telefoon opnieuw naar hun moest sturen en zij dan een besluit gingen maken of ik 50 euro eigen risico moest betalen of niet. Ik heb toen opnieuw terug gemaild maar geen reactie meer ontvangen. Phoneworld zelf heeft ook gemaild en heeft wertgarantie op de hoogte gesteld dat het overduidelijk was dat mijn telefoon slecht gerepareerd was bij repairmanagemant. Op 21 december kwam ik mijn telefoon weer ophalen en tot mijn verbazing EISTE wertgarantie dat ik OPNIEUW 50 euro moest betalen. Dit is 100 euro voor in principe 1 reparatie, als zij mijn telefoon goed hadden gemaakt hoefde mijn telefoon niet weer terug voor reparatie.

Ik heb opnieuw gebeld en werd verzocht te mailen. Geen reactie. Na een week stuurde ik de 2e mail , ik krijg daarop een mail terug waarin mij werd uitgelegd dat ze de 50 die ik extra heb betaald niet vergoed krijg. Ik heb opnieuw een mail gestuurd waarin ik duidelijk heb gemaakt dat het op een reclamatie ging, nog steeds geen reactie. Ik heb via de site contact op geprobeerd te nemen, nu 2 weken verder heb ik zelfs daar geen reactie meer op gekregen. Ik word hier echt moe van.

Het terug storten van de 50 euro die ik heb betaald bij de 2e reparatie gezien mijn telefoon niet goed gerepareerd was. Neem jullie verantwoordelijkheid!

Ook een klacht indienen over Wertgarantie Group?