Klacht Wertgarantie Group: Word niet na behoren geholpen als klant

Klachtnummer
# 336105
Gebruiker
M.C. Vredeman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Toen mij te telefoon stuk was kon ik hem opsturen of laten maken en de offerte naar hun sturen heb ik gedaan en kreeg goedkeuring te laten maken moest daarna ook de fractuur naar hun sturen ook gedaan zou het geld binnen 2 weken op me rek teruggestort krijgen nou ik wacht al 4 weken heb meerdere keren gebeld ze zegen dat er problemen zijn me de mail en dat ze hopen voor de kerst optelossen

De oplossing

Dat er contact met me word opgenomen hoe het verder zit en waneer ik me geld precies krijg

0 reacties

Ook een klacht indienen over Wertgarantie Group?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen