Klacht Wesdijk Homestyle: Verf rolluiken bladdert af; garantie tot de deur

Klachtnummer
# 192312
Gebruiker
Jaco
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In 2011 kochten we bij Wesdijk Homestyle een electrisch bedienbaar rolluik.
We hadden toen al rolluiken die we elders hadden gekocht van ca. 25 jaar oud.

Na een paar jaar kwamen er een soort luchtbellen onder de verf van de rolluikkast. Omdat we aan nog een nieuw rolluik toe waren hebben we een vertegenwoordiger van Wesdijk laten komen om een offerte te maken voor het nieuwe luik en de verfproblemen met het luik uit 2011 te bespreken.

De vertegenwoordiger gaf toen aan dat het vaker voorkwam dat onder de verf luchtbellen ontstaan. Hij vertelde dat ze inmiddels met een ander bedrijf zaken deden waar ze een hogere kwaliteit (de prijs was ook flink hoger) van afnamen.
Het rolluik moesten we in de gaten houden en als de problemen erger zouden worden zouden ze het komen oplossen.

Alhoewel we de problemen binnen de (wettelijke) garantietermijn hebben gemeld wil Wesdijk er nu niets aan doen. Nou ja, niets, ze willen korting geven op alleen de bak, niet op het arbeidsloon

Gewenste oplossing

We zijn tevreden zodra voor ons kosteloos de betreffende rolluikbak wordt vervangen.

We zijn van mening dat er een ondeugdelijk product is geleverd en dat we dit binnen de garantietermijn hebben gemeld.

Dat Wesdijk toen wel een 2e rolluik wilde verkopen, zich negatief uitliet over de leverancier van het 1e luik en zelf voorstelde het nog een tijd aan te zien is de keuze van Wesdijk geweest. Dit doet niets af aan het feit dat het mankement in de garantieperiode is ontstaan en gemeld.

Dat Wesdijk elke paar jaar een andere leverancier heeft en telkens suggereert topkwaliteit te leveren geeft te denken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Wesdijk Homestyle hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Wesdijk Homestyle?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen