Klacht Wessels schoenen: rubber laarzen ondeugdelijk

Klachtnummer
# 26089
Gebruiker
rbakker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb schoenmaat 52 en kan helaas heel moilijk een bedrijf vinden waar ik in dit geval laarzen in mijn maat kan vinden. Na enig speurwerk kwam ik gelukkig terecht bij het bedrijf Wessels Schoenen in Zutphen en Vorden.
Ik bestelde in november een paar rubber laarzen in maat 52. Kosten 92,50. Na enkele weken vertoonde zich op 1 laars een scheur bovenop de laars, voor de wreef. Ik dacht, kan gebeurten, misschien heb ik langs iets scherps gelopen. Dus bestelde ik in december nog een paar van dezelfde laarzen bij dit bedrijf, weer 92,50 betaald.
Na een paar weken gingen ook deze beide laarzen, op precies dezelfde plek stuk.
Ik heb contact opgenomen met Wessels en mijn probleem aan hen voorgelegd. Echter, ik kreeg nul op het rekest. De reactie van het bedrijf: ´deze klacht hebben wij nog nooit eerder gehad, dus wij kunnen niets voor u doen´.
Ik ben nu 185 euro kwijt en heb nog steeds geen rubber laarzen, die ik nodig heb voor mijn bedrijf.

De oplossing

Twee paar, nieuwe, deugdelijke laarzen in maat 52
of geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Wessels schoenen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Wessels schoenen?