Klacht West Bespaar Coach: contract aan smeren en niet bereikbaar voor meteen opzeggen

Klachtnummer
# 328050
Gebruiker
vwgolf
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ze hebben mij zonder dat ik wil een contract aangesmeerd van energie direct ik heb gezegd dat ik de tarieven wil voor leggen aan mijn huidige daar voor moest ik de link aanklikken om mijn tarief bij energie direct vast te leggen tot mijn verbazing dat ik nog maar 2 weken heb om dit weer op te zeggen moet anders zit ik er aan vast ik wilde gewoon tabel heb ik om gevraagd niet meteen voor contract dit.wil ik vervolgens meteen weer op zeggen en dat lukt niet via mail krijg ik geen antwoordt van jullie en telfoon niet bereikbaar ieder keer in de wacht

De oplossing

meteen mijn contract er uithalen en mij nooit weer lastig valllen en ook mijn vrouw niet met deze rot gein

1 reactie

  1. Auteur
    West Bespaar Coach
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer van der Veen,

    Nogmaals onze oprechte excuus voor enige verwarring die er geweest is. Fijn dat wij dit telefonisch hebben kunnen oplossen. Telefonisch hebben wij besproken dat wij een werkwijze hanteren die voor de klant glashelder zou moeten zijn. Dit was helaas niet het geval. De desbetreffende werknemer zal hier op worden aangesproken. Wij streven naar een zo hoog mogelijke kwaliteit. Dit kunnen wij enkel verbeteren door gehoor te geven aan onze consument. Bedankt voor uw opmerking, wij kunnen zo alleen maar verbeteren!

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice West Bespaar Coach

Ook een klacht indienen over West Bespaar Coach?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen