Opgelost door West Bespaar Coach: Ik wordt gebeld terwijl we in het bel-me-niet register staan

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 321113
Gebruiker
B. Naber
Datum
2 reacties

Details

De klacht

We staan al jaren in het 'bel me niet' register. Wordt toch benaderd door West Bespaar coach. Na drie keer dringt het tot de beste telefonische verkoper door dat ik er geen belang bij heb. Als ik erop wijs dat wij al jaren in het 'bel-me'niet' register staan, is de mededeling "maar we bellen u pas voor het eerst". Nou, dan heb je het niet begrepen.
Nogal agressieve methode.

De oplossing

Mijn gegevens uit hun systeem halen en NOOIT meer ongevraagd contact opnemen.

2 reacties

  1. Auteur
    B. Naber
    Datum
    Helemaal geen reactie
  2. Auteur
    West Bespaar Coach
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Naber,

    Aller eerst onze welgemeende excuus voor het foutieve gedrag van de verkoper. Gelukkig hebben wij onze fout telefonisch kunnen rechtzetten. Ik hoop u daarbij voldoende geïnformeerd te hebben.

    Mocht u in de toekomst toch nog vragen en/of opmerkingen hebben kunt u ons altijd bereiken.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice West Bespaar Coach.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B. Naber
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat we niet meer gebeld worden.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over West Bespaar Coach?