Klacht West Bespaar Coach: je voelt je belazerd

Klachtnummer
# 402605
Gebruiker
pavilion34
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb gister ook een man aan de telefoon gehad,van WBC ik had eerst het gevoel dat hij van nuon was,maar toen hij ging berekenen en de papieren zou toe sturen vroeg hij mijn banknummer. waarop ik zij die hebben jullie al want nuon schrijft elke maand mij bedrag af,en toen heb ik gezegd dat doe ik niet zomaar zou er over nadenken,en dat vertrouwde ik niet,dus alles wat hij mij stuurde heb ik verwijderd,maat hij heeft mij al weer 4 keer terug gebeld,maar neem niet op. ik wilde dit even kwijt.

De oplossing

het bedrijf aan spreken op deze praktijken.

1 reactie

  1. Auteur
    West Bespaar Coach
    Datum
    Geachte mevrouw Van de Berg,

    U bent op 15 november gebeld door een van onze klantadviseurs. Onze klantadviseur heeft zichzelf voorgesteld als een adviseur van West Bespaar Coach en niet van Nuon. Er is u aangeboden om te kijken of een contractverlenging bij uw huidige leverancier Nuon of een aanbod met een lager tarief mogelijk was. Volgens ons was het mogelijk u een lager tarief aan te bieden bij leverancier Engie. Nadat u aangaf van dit aanbod gebruik te willen maken hebben wij persoonlijke gegevens met u gecontroleerd om de nieuwe overeenkomst in orde te maken. Omdat uw bankrekeningnummer niet bij ons bekend is, hebben wij u gevraagd deze op te geven in verband met de automatische incasso voor uw voorschotmaandbedrag.

    Wij vinden het spijtig om te horen dat u in de veronderstelling was met een medewerker van Nuon te spreken. Dit is uiteraard niet onze bedoeling.

    De overeenkomst die u van ons heeft ontvangen is niet door u bevestigd, dus u zult klant blijven bij uw huidige energieleverancier.

    Met vriendelijke groet,

    Team WBC

Ook een klacht indienen over West Bespaar Coach?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen