Opgelost door West Bespaar Coach: Klote service

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 313110
Gebruiker
Chantalle13
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik werd gisteren benaderd door jullie collega daniel om te veranderen van energieleverancier. Alles ging prima alleen had ik het rekeningnummer van mijn man niet bij de hand. Meneer wilde het perse allemaal afraffelen en zei geef even jouw rekeningnummer dan veranderen we dat later even. Ineens kon dat niet meer en mag ik vervolgens overal zelf achter aan gaan en kan het voorlopig niet aangepast worden. Dus hardstikke bedankt Daniel!

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    West Bespaar Coach
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte Mevrouw ,


    Dank voor uw mail en mijn oprechte excuus, wij zijn ook verbaasd over deze handeling en hebben de collega uitleg gegeven om herhaling te voorkomen.
    Zoals ik u al telefonisch mee deelde pakken wij elke klacht aan om onze dienstverlening te verbeteren.

    Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons bereiken op 0854013959

    Harold Koelemij
    West Bespaar Coach

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Chantalle13
Datum
Uiteindelijke oplossing
Netjes van jullie dat jullie klachten serieus nemen
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over West Bespaar Coach?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen