Klacht West Bespaar Coach: link naar contractvoorstel bestaat niet, dus ik kan mijn eigen gegevens nergens zien

Klachtnummer
# 460716
Gebruiker
Geennaam
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik kan de offerte die op 24 juni 2020 is gestuurd niet meer openen. Ik had 14 dagen bedenktijd, dus tot 8 juli, en die wilde ik vandaag doorgeven.
Ik heb mijn annulering via het formulier op jullie website en per mail kenbaar gemaakt en ga er vanuit dat dit opgepakt wordt.
Omdat ik lees dat meer mensen dit probleem ervaren toch een melding via deze weg

De oplossing

Mijn annulering binnen de wettelijke termijn van 14 dagen bevestigen en administratief in orde maken.

1 reactie

  1. Auteur
    West Bespaar Coach
    Datum
    Geachte mevrouw Wormer,

    Wij hebben uw aanbod voor gas en elektra geannuleerd. Hiervan hebben wij u een bevestigings- email verstuurd.

    Met vriendelijke groet,
    Team WBC

Ook een klacht indienen over West Bespaar Coach?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen