Klacht West Bespaar Coach: Misleidend telefoontje over zogenaamd 'verlengen' van een energiecontract.

Klachtnummer
# 421303
Gebruiker
Ugh#
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben zojuist gebeld met een soortgelijk verhaal als de eerdere, over een zogenaamde optie tot verlengen van mijn energiecontract. Het ging hier in eerste over Vattenfall, maar dat klopt niet met mijn situatie. Na doorvragen bleek dat zij weinig wisten over mijn huidige contract. In dat geval kunnen zij mij ook niet helpen met een nieuw contract. Het telefoontje was heel misleidend, en ik moest assertief doorvragen...

De oplossing

Opdoeken.

1 reactie

  1. Auteur
    West Bespaar Coach
    Datum
    Geachte heer De Wit,

    Het betreurt ons te vernemen dat u niet tevreden bent over het gesprek dat u heeft gevoerd met onze klantadviseur.
    West Bespaar Coach heeft samenwerking met meerdere energieleveranciers in Nederland. Hierdoor is het mogelijk om voor u een scherp aanbod te doen bij uw huidige energieleverancier of eventueel een scherp aanbod bij een andere energieleverancier.
    Uiteraard kan het voorkomen dat u reeds bent overgestapt en dit nog niet bij ons bekend is. Vandaar dat wij u tijdens het gesprek vragen stellen om een aanbod op maat te kunnen doen voor u.

    Met vriendelijke groet,

    Team WBC

Ook een klacht indienen over West Bespaar Coach?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen