Klacht West Bespaar Coach: Misleidend telefoontje over zogenaamd 'verlengen' van een energiecontract.

Ugh#

Ik ben zojuist gebeld met een soortgelijk verhaal als de eerdere, over een zogenaamde optie tot verlengen van mijn energiecontract. Het ging hier in eerste over Vattenfall, maar dat klopt niet met mijn situatie. Na doorvragen bleek dat zij weinig wisten over mijn huidige contract. In dat geval kunnen zij mij ook niet helpen met een nieuw contract. Het telefoontje was heel misleidend, en ik moest assertief doorvragen...

Opdoeken.

West Bespaar Coach
    Geachte heer De Wit,

Het betreurt ons te vernemen dat u niet tevreden bent over het gesprek dat u heeft gevoerd met onze klantadviseur.
    West Bespaar Coach heeft samenwerking met meerdere energieleveranciers in Nederland. Hierdoor is het mogelijk om voor u een scherp aanbod te doen bij uw huidige energieleverancier of eventueel een scherp aanbod bij een andere energieleverancier.
    Uiteraard kan het voorkomen dat u reeds bent overgestapt en dit nog niet bij ons bekend is. Vandaar dat wij u tijdens het gesprek vragen stellen om een aanbod op maat te kunnen doen voor u.

Team WBC

Ook een klacht indienen over West Bespaar Coach?