Klacht West Bespaar Coach: Na maanden bellen is er uiteindelijk het slechtst mogelijke contract voor mij uitgekomen.

G.E. Broeze

Er zou voor mij een gunstig contract geregeld worden maar daar is totaal niets van terecht gekomen. Ik kreeg een aanbod van Essent, Innova en Energiedirect. Ik zit nu opgezadeld met een langdurig contract dat ik niet wilde hebben. Voor informatie krijg je iedere keer een andere afdeling aan de lijn die van elkaar niet weten wat afgesproken is.

Helemaal niets meer!!!

West Bespaar Coach
    Geachte heer/mevrouw Broeze,

We vinden het erg spijtig om te horen dat uw overstap niet gunstig is geweest voor u.
    Wij streven ernaar om onze klanten te helpen met het besparen op hun energierekening en niet om hen een contact aan te bieden waar zij niet tevreden mee zijn. We bieden dan ook onze excuses hiervoor aan. Indien u verdere vragen heeft wil ik u vragen deze te mailen naar: info@westbespaarcoach.nl.

Voorts is het mogelijk wenselijk voor u om een verzoek tot vergetelheid in te dienen.
    U kunt hiervoor een verzoek indienen bij: gegevens@westbespaarcoach.nl.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet.

Team West Bespaar Coach

G.E. Broeze
Er is geen enkele oplossing geboden. Dit is weer het standaard inhoudsloze excuus van de West Bespaar Coach. Iedere keer sorry zeggen en vervolgens weer op dezelfde manier verder gaan. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd waarbij het kennisniveau van de medewerkers soms van een bedenkelijk niveau is en er bij de afhandeling soms aantoonbaar gelogen wordt.

Ook een klacht indienen over West Bespaar Coach?