Klacht West Bespaar Coach: Onbetrouwbaar bedrijf dat je voorliegt.

Miepski

Zij bellen mij en vertellen me dat ze door Vattenfall geautoriseerd zijn om mij te benaderen. Dat is een leugen. Ik heb gecheckt bij Vattenfall en die stellen dat dat helaas wel vaker gebeurd maar dat zij niet samenwerken met West Bespaar Coach.

Mij niet meer bellen en stoppen met leugens te vertellen.

West Bespaar Coach
    Geachte mevrouw,

Wij betreuren het te vernemen dat u onwaarheden zijn verteld door een van onze klantadviseurs. Graag bieden wij u hiervoor onze welgemeende excuses aan. Uiteraard nemen wij dit zeer serieus en zullen wij dit dan ook uitzoeken.

Zo nodig zullen wij de nodige consequenties treffen richting de betreffende klantadviseur, om herhaling te voorkomen.

Uw gegevens zullen door onze afdeling persoonsgegevens worden verwijderd uit onze database. Zodra uw gegevens zijn verwijderd zult u hierover worden geinformeerd per mail.

Team West Bespaar Coach
    Miepski
    Beste WBC, omdat Vattenfall aangaf dat jullie wel vaker hun klanten onder valse voorwendselen benaderen, lijkt het mij dat wat mij is overkomen niet een foutje is van 1 medewerker, maar een strategie van jullie bedrijf en dus neem ik jullie reactie met een hele grote korrel zout.
    West Bespaar Coach
    Geachte mevrouw,

Uiteraard hebben wij uw klacht in behandeling genomen. Wij hebben hierop gereageerd per mail.

Hopende u hierbij van dienst te zijn geweest.

Team West Bespaar Coach

Miepski
Het blijkt dat WBC geen antwoord heeft op de klacht dat haar medewerkers regelmatig het valse voorwendsel gebruiken dat ze namens Vattenfall je telefonisch benaderen. Dat is geen incident maar structureel. Het geeft aan hoe leugenachtig en slinks WBC te werk gaat.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over West Bespaar Coach?