Opgelost door West Bespaar Coach: Ongewenste telefonische benadering

content Opgelost
Klageruittiel

Vandaag telefonisch benadert door jullie. W werd gebeld met een privenummer. Ik verwachtte een belangrijk telefoontje, dus ik neem op. Ik krijg een jonge knul aan de telefoon ( helaas weet ik zijn naam niet meer). Ik moet eerlijk bekennen dat ik altijd vrij bot en bitchy reageer op telefonische lastigvalletij. Ik sta niet voor niets in het gelregisteren. Ik geef aan dat ik geen belangstelling heb en dat ik ook niet weet hoe hij aan mijn nummer komt maar dat ik het graag verwijdert wil hebben. Hij geef aan dat dat bedrijf het niet kan. Ik heb laatst op een of ander consumentenprogramma dat dat moet als een consument daar om vraagt. En zei dat ook. Ik krijg een sneer,' dan regelt u dat lekker zelf.'. Nog brutaal ook, bah.

Mijn telefoonnummer verwijderen

West Bespaar Coach
    Beste mevrouw Jacobs,

Onze Functionaris Bescherming Persoonsgegevens zal zorg dragen voor het correct verwijderen van uw gegevens. Tevens ik wil nogmaals mijn welgemeende excuus aanbieden. Wij hebben dit telefonisch al kunnen oplossen. Onze gemaakte afspraken zal ik dan ook meteen uitvoeren.

Ik wil u bedanken voor het fijne gesprek.

Klantenservice West Bespaar Coach.

Klageruittiel
Uiteindelijke oplossing Mijn gegevens worden verwijderd en de callcenter medewerker wordt op zijn gedrag aangesproken. Inderdaad fijn gesprek gehad.