Klacht West Bespaar Coach: Ordinaire verkoop!

Naomi2810

Ik zie veel van dezelfde klachten. Ook mijn ouders zijn benaderd door een medewerker van West Bespaar coach. Hun werkwijze is mensen ‘iets door de strot’ duwen. Keiharde verkoop om vervolgens te zeggen ‘annuleren mogen wij niet’
Vragen om een bankrekening nummer? Waarom? Om de deal te maken en mensen slecht te laten slapen, omdat ze bang zijn ergens aan vast te zitten wat ze niet willen.
Want als jullie bellen is dat niet uit het oogpunt om mensen te helpen om te besparen, maar om mensen iets te verkopen. Mijn ouders zijn inmiddels al 3x gebeld voor een aanbod. En we zijn er echt klaar mee!! Ja, je kan binnen 14 dagen annuleren, maar daar moet je heel veel moeite voor doen en vanuit West Bespaar Coach krijg je hier geen hulp voor. ‘Want ze mogen niet annuleren’ Nee, maar iets aansmeren wat je niet wil, kunnen ze wel.
Een tip! Hang op als West Bespaar Coach belt, NIET aan beginnen. Gewoon ordinaire verkoop.

Nog 1 laatste opmerking, degene die mijn moeder vandaag heeft gesproken: Ik hoop dat je heel trots op jezelf bent. Je was behoorlijk brutaal en vond het allemaal heel grappig en van hulp was geen sprake. Je had er ook absoluut geen spijt van! Bedenk je wel dat je dit door iemands strot hebt geduwd, die van een AOW moet rondkomen en blij is als er eten op tafel staat. Die ieder dubbeltje moet omdraaien. Die een nacht niet heeft geslapen, omdat jullie zo nodig een aanbod wilde doen en het op een ordinaire manier door geduwd hebben en annuleren was geen optie via jullie. Die nu een hele middag met Delta aan het bellen was om er vanaf te komen.
Top gedaan jongen! Iets om trots op te zijn!

Excuses en andere aanpak

Ook een klacht indienen over West Bespaar Coach?