Klacht West Bespaar Coach: Overstap kost me 100 euro en ik heb er veel spijt van. Ben er dus toch nog ingetrapt!

Gebruiker1570280437

Ik zou bij overstap naar Essent (van Energie Direct) de kosten vergoed krijgen tot 175 euro zei Oscar bij U.
Het werd goedkoper voor mij omdat ik ouder ben dan 65 jaar.
Mooi niet. Ik moet nu 200 euro overstap betalen en.krijg na 3 maanden pas 100 euro maximaal terug betaald door Essent. Mijn energiekosten zijn maandelijks hetzelfde gebleven. Oscar die dat voor mik zou regelen is helemaal uit beeld. Zijn collega zegt dat hij dat niet kón beloven...achteraf!

Deze schadepost vergoeden en andere redelijke en eerlijker mensen aan de telefoon bij jullie dan OSCAR!!

West Bespaar Coach
    Geachte mevrouw Tonnaer,

Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad, nogmaals zou ik u graag willen bedanken voor het prettige gesprek. Heel fijn dat het misverstand opgehelderd is. Wij zullen uw klacht zeker meenemen binnen ons bedrijf. Wij kunnen enkel leren van de feedback die wij ontvangen van onze klanten.
    Mochten er nog vragen en/of onduidelijkheden zijn, zou ik u willen vragen om contact met ons op te nemen.

Team West Bespaar Coach
    Gebruiker1570280437
    Wat mij betreft is mijn klacht inderdaad naar behoren afgehandeld. Met dank!

Ook een klacht indienen over ?