Opgelost door West Bespaar Coach: Zeer tevreden, een oprechte aanrader!

# 342062
Matthieu

West Bespaar Coach : zeker een aanrader!

Ieder jaar stap ik via West Bespaar Coach over van energie leverancier of verleng mijn huidige contract.
In het begin was ik sceptisch, maar de door hun berekende besparing klopt telkens weer.
Ook mijn internet/tv abonnement en het contract voor mijn mobiele telefoon hebben zij voor me afgesloten.
Nu heb ik hun ook mijn zorgverzekering voor 2019 laten uitzoeken en ze gaan me ook nog bellen om naar mijn hypotheek te kijken of dat deze voordeliger kan.
Ik kan ook zelf via een vergelijkings site kijken, maar ik vind het persoonlijk contact wel heel prettig!
Ik kan mij dan ook niet vinden in de negatieve reacties hier.

West bespaar coach, ik kan ze gerust aanraden!

Volgend jaar mogen ze me weer bellen voor een besparing!

West Bespaar Coach
    Beste meneer Sanders,

Wij waarderen het enorm dat u zoveel vertrouwen in ons heeft, dat u onderstaande zaken uit handen durft te geven. Wij gaan ten alle tijden secuur om met uw gegevens. De terugbelafspraak voor volgend jaar staat al gepland. Wij zijn erg blij met u als klant en vinden het fijn dat dit wederzijds is.

Klantenservice West Bespaar Coach

Matthieu
Blijkt dat ik de positive recentie eigenlijk op een verkeerde pagina heb ondergebracht, namelijk een pagina waar je enkel klachten kunt achter laten. Ik ben in ieder geval erg tevreden en kan de service van West bespaar coach zeker aanbevelen.

Ook een klacht indienen over West Bespaar Coach?