Klacht West Bouwproducten: Schade aan behang en stucwerk na plaatsen kunststof kozijnen

Jan

Door onjuist inmeten is 1 kunststof kozijn te groot gemaakt en moest tijdens montage de raamdorpel stenen en de binnenmuur worden aangepast.
Gevolg: schade aan behang en stucwerk. Na 5 maanden en vele verzoeken nog steeds niet verholpen. De heer Westerhoff heeft in november 2013 toegezegd te repareren, echter ondanks aangetekende brieven van mij nog steeds geen actie. In laatste brief van 30-01-2014 zegt hij niets meer te kunnen doen voor mij omdat het niet zijn schuld is, maar van het montagebedrijf (wat in opdracht van hem werkte).
Door de onderling geruzie van de heer Westerhoff met het montagebedrijf ben ik de pineut. Een bedrijf wat zo zijn schades afhandelt laat de klant met de brokken zitten.
Beslist geen reclame voor het bedrijf!

Ik wil compensatie van de kosten die ik moet maken om de binnenmuur te repareren.
Ik heb West Bouwproducten op 15-01-2014 een kostenraming a.d. € 378,= gestuurd.

Wij vinden dat West Bouwproducten hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Jan
    Verbaast mij niet dat er 1 dag voor sluiting nog geen reactie is van fa. West bouwproducten. Dhr. Westerhoff doet veel toezeggingen die hij niet nakomt!!!

Ook een klacht indienen over West Bouwproducten?