Klacht west dent: onjuiste nota

kosareva

ik wordt niet gehoord door het bedrijf West Dent in Amsterdam. ik krijg telkens herinnering om nota te betalen ivm dat ik niet op afspraak was niet verschenen.
Inderdaad op 18 april dit jaar heb ik een afspraak ingeplant bij mondhygiëniste.
Op dinsdag 16 april had ik een behandeling bij de kaakchirurg op mijn kaak, die vervolgens heeft me geadviseerd het bezoek naar Mondhygiëniste af te zeggen.
Volgende dag woensdag (ruim 24 uur voor het geplande afsprak ) bel ik naar het praktijk om het afsprak af te zeggen. Praktijk was telefonisch niet bereikbaar, Had meerdere keren ingesproken. Volgende dag werd ik nog terug gebeld, had ik alles uitgelegd, "hoe en wat. ".Ze zeiden dat ze het begrijpen.
En wat blijkt krijg ik nog steeds rekening dat ik moet het toch betalen dat ik niet op afspraak was verschenen. Vervolgens bel ik op nieuwe naar het WD, met verzoek om alles recht te zetten, werd me belooft. Vervolgens krijg ik weer een herinnering om openstaande bedrag te voldoen.

dat de onjuiste nota werd geannuleerd.

Wij vinden dat west dent hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over west dent?