Klacht Western Digital: Fabrieksgarantie op een harde schijf binnen een jaar van aankoop verlopen

Klachtnummer
# 162583
Gebruiker
luijb017
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een harde schijf is binnen een jaar van aankoop datum defect gegaan maar toch is de fabrieksgarantie verlopen.Ze kijken waarschijnlijk naar de productie datum van het product.Dus mensen zijn gewaarschuwd.Voor aanschaf controleer eerst de productie datum anders kun je na een defect het schip in gaan.
Ik ben dan ook mijn vertrouwen in Western Digital verloren.

De oplossing

Reparatie of vervanging van het product.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Western Digital hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Western Digital?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen