Klacht Western Union: Door technische fout van Western Union geld nu al 2,5 maand kwijt.

Klachtnummer
# 441655
Gebruiker
Jhonatan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na regelmatig kleine foutjes, die steeds na een telefoontje opgelost konden worden, hebben ze nu wel een erge blunder gemaakt. Begin maart geld overgemaakt. Dit geld zou zogenaamd opgehaald zijn, hetgeen niet het geval was. Na uren aan de lijn gehangen te hebben gingen ze onderzoek doen. Na een week of drie bleek het inderdaad een technische fout te zijn. Je zou zeggen dat het geld dan teruggestort kan worden, maar nee. We zijn nu al ruim een maand bezig met het simpelweg teruggestort krijgen van het geld op dezelfde rekening waarmee het betaald is. Hoe ingewikkeld kan dat zijn Western Union? We hebben zelfs allerlei stukken van de bank op moeten sturen. Helaas nog steeds geen stap verder, behalve uren van telefoneren en erg veel frustratie. Voor ons nooit meer Western Union. We zijn overgestapt naar een andere partij.

De oplossing

Zo spoedig mogeijk oplossen en niet steeds aan het lijntje houden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Western Union hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Western Union?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen