Klacht Western Union: Door technische fout van Western Union geld nu al 2,5 maand kwijt.

Jhonatan

Na regelmatig kleine foutjes, die steeds na een telefoontje opgelost konden worden, hebben ze nu wel een erge blunder gemaakt. Begin maart geld overgemaakt. Dit geld zou zogenaamd opgehaald zijn, hetgeen niet het geval was. Na uren aan de lijn gehangen te hebben gingen ze onderzoek doen. Na een week of drie bleek het inderdaad een technische fout te zijn. Je zou zeggen dat het geld dan teruggestort kan worden, maar nee. We zijn nu al ruim een maand bezig met het simpelweg teruggestort krijgen van het geld op dezelfde rekening waarmee het betaald is. Hoe ingewikkeld kan dat zijn Western Union? We hebben zelfs allerlei stukken van de bank op moeten sturen. Helaas nog steeds geen stap verder, behalve uren van telefoneren en erg veel frustratie. Voor ons nooit meer Western Union. We zijn overgestapt naar een andere partij.

Zo spoedig mogeijk oplossen en niet steeds aan het lijntje houden.

Wij vinden dat Western Union hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Western Union?