Klacht Western Union: geld 7 werkdagen kwijt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 103956
Gebruiker
ammigo
Datum
1 reactie

Details

Klacht

twee keer geld overgemaakt via site van WU, beide keren wordt de transactie eenzijdig door WU geannuleerd wegens een technische fout,
Geld wordt wel afgeschreven van mijn rekening en kan ik erachteraan bellen .
Krijg je horen dat geld binnen 7 werkdagen wordt teruggestort. Van de vier transacties zijn er 3 geannuleerd !!!

Ik ben erg boos op WU, het geld hebben de ontvangers hard nodig!!

Gewenste oplossing

mijn geld terugstorten met spoed
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Western Union hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    ammigo
    Datum
    Geen actie of reactie

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Western Union?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen