Klacht Western Union: Overboeking western union geannuleerd, geen geld terug

Klachtnummer
# 275082
Gebruiker
niettesprekenoverwesternunion
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 27 mei een online overboeking (€150,-) gemaakt via Western Union. Ik heb daarna een mailtje gehad dat ik mijn rekening moesten verifiëren door middel van documenten (raar aangezien ik de overboeking via Ideal had gedaan). Op 31 mei werd mijn overboeking geannuleerd en binnen 7 dagen teruggestort op mijn rekening.

Na 2 weken heb ik gebeld (het is bijna onmogelijk om iemand aan de lijn te krijgen) en ik zou een mailtje hebben gekregen over wat ik moest doen om mijn geld terug te krijgen. Dat mailtje heb ik nooit gehad. Nog een aantal keren gebeld en steeds werd er gezegd dat het zo snel mogelijk over wordt gemaakt. Nu 5 maanden later krijg ik niet eens meer een reactie op mijn mailtjes over hoe ik het geld nu eindelijk (en met rente) terug kan krijgen.

De oplossing

Het geld met de rente van 5 maanden binnen 1 week na contact terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Western Union hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Western Union?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen