Klacht Western Union: Transactie mis gelopen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 136466
Gebruiker
عتیق الله قادر
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afgelopen zaterdag heeft er iemand geld naar mij gestuurd via western union maar gwk medewerker heeft geweigerd vanwege blokkade en zei dat hij het verzonden geld terug zal storten. Nu nog steeds kan de verzender het geld niet opnemen omdat het systeem zegt dat als ontvanger het geld heb al ontvangen.
Dus ik heb geen geld ontvangen en verzenden kan ook geen geld vragen, het geld is dus kwijt.

De oplossing

Geld terug storten naar verzender zodat hij kan dat via ander bank verzenden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Western Union hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
عتیق الله قادر
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Western Union?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen