Klacht Westfalia.eu: annulering maar geen geld terug

Klachtnummer
# 316941
Gebruiker
Giorgio7777
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Dag 15 na annulering. Weer net zoals op dag 1 en de volgende dagen daarna alle begrip voor klacht maar geld wordt nu snel overgemaakt, tja. Maar nog steeds lukt het kennelijk maar niet een op 25 juli 2019 gestort bedrag van 183,97 over te maken. Erg moeilijk hoor. Op 1 dag 2 orders geplaatst en 2 geannuleerd omdat producten niet leverbaar waren. Mensen op de financiele administratie snappen 1 betaling en 1 annulering maar 2 gaat ver boven hun pet.

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    Westfalia.eu
    Datum
    Beste meneer, mevrouw Boet,

    Bedankt voor uw bericht.
    Wij hebben zojuist op uw e-mail bericht gereageerd.

    U hoort spoedig van ons.

    Met vriendelijke groet,
    Westfalia Online
  2. Auteur
    Westfalia.eu
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer, mevrouw Boet,

    Wij hebben zojusit bericht gekregen van de financiele afdeling.
    Zij bieden hun excuses aan voor deze vertraging in de terugbetaling.

    Zij hebben aangegeven deze nu correct te gaan uitvoeren.
    Maandag, uiterlijk dinsdag zal dit op uw rekening staan.

    Nogmaals onze excuses hiervoor.