Opgelost door Westfalia.eu: Artikel retour gestuurd en geen geld terug.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 634253
Gebruiker
Irene
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Artikel maand geleden retour gestuurd en nog geen geld retour. Ik krijg ook geen reactie op mijn mails. Het artikel (een jas) heb ik voor mijn zwagerr besteld omdat hij dit niet zelfstandig kan. Dat adres is dus een ander dan u te zien krijgt.

Gewenste oplossing

Ik wel mijn geld terug van het retour gestuurde artikel.
Geboden oplossing
Ik heb mijn geld inmiddels retour!
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Westfalia.eu
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste I. Beens,

    De retourzending is vanochtend bij onze retourenafdeling verwerkt.
    De terugbetaling zal binnen 5 werkdagen op uw rekening te zien zijn.
    Dit heeft langer geduurd in verband met de drukte bij de retourenafdeling in verband met Black Friday en Sinterklaas.
    Excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,

    Julia
    Westfalia.eu

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Westfalia.eu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen