Opgelost door Westfalia.eu: Financieel wangedrag Westfalia.eu

content Opgelost
M.C.W. Bluemer

Wacht al vanaf 12 september mijn tegoed van € 88,94 van Westfalia.eu. Had op 7 september een Ferm boorhamer besteld en per IDeal betaald. Kreeg 11 september bericht dat de boorhamer pas na 4 oktober leverbaar zou zijn en als ik dat te lang vond duren, kon ik de bestelling annuleren. Dat heb ik 12 september gedaan. 20 September nog geen geld terug. Mail gestuurd met het verzoek het bedrag zo snel mogelijk naar mij over te maken. Reactie van Westfalia.eu..."Úw verzoek ligt bij de financiële afdeling" 30 September nog geen geld terug. Opnieuw een mail naar Westfalia, ook nu de reactie.."Uw verzoek hebben we neergelegd bij etc. etc. " 4 Oktober opnieuw contact opgenomen met Westfalia. Nu telefonisch. Ook nu weer het antwoord: het ligt bij de financiële afdeling, het geld zou maandag 8 oktober op uw rekening kunnen staan." Niet dus. Ook nu nog niet. Westfalia...Ik wil mijn geld terug!!!!

Mijn tegoed zo snel mogelijk naar mijn bankrekening overmaken.

Westfalia.eu
    Geachte heer, mevrouw Bluemer,
    Ik zie dat het bedrag inmiddels naar u is overgemaakt. Onze excuses dat dit zo lang heeft geduurd. Dit is natuurlijk niet de service die u van ons mag verwachten.
    Met vriendelijke groet, Westfalia Online

M.C.W. Bluemer
Bedrag is overgemaakt. Duurde erg lang maar ik ben wel blij dat het nu voor elkaar is. Dat er bespoediging plaats vond door inmenging van Klachtenkompas zou niet nodig moeten zijn.

Ook een klacht indienen over Westfalia.eu?