Opgelost door Westfalia.eu: Geen artikel ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 364712
Gebruiker
Eduardo1
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Artikel besteld via Bol.com. Het gaat om een vleessnijmachine. DPD verzorgt de verzending.
Afleverdatum 6 mei 2019. Artikel ligt nog steeds bij DPD wegens een fout in de sortering.
Wanneer wordt het artikel geleverd?

De oplossing

Zorgen dat het bestelde alsnog wordt geleverd

4 reacties

  1. Auteur
    Westfalia.eu
    Datum
    Beste meneer van Vliet,

    Wij zien inderdaad dat uw bestelling een vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder.
    Waarvoor onze oprechte excuses, helaas konden we hier niks aan doen.

    Wel zien we dat uw bestelling gisteren bij u is afgeleverd door de vervoerder.
    En willen we u alsnog veel plezier met uw bestelling toewensen.

    Met vriendelijke groet, Westfalia.
  2. Auteur
    Eduardo1
    Datum
    Nou nee, iets te kort door de bocht. De bestelling is niet afgeleverd bij mij maar bij buren die aan het einde van de straat wonen en die ik niet ken. Ook was er geen bewijsje bij mij achtergelaten waaruit zou blijken dat het pakket bij iemand anders is achtergelaten. Gelukkig heeft de buurman het pakket in de avond alsnog bij mij afgeleverd. Het adres op het pakket was wel mijn huisadres, zodat ik moet constateren dat de chauffeur niet heeft opgelet.
  3. Auteur
    Westfalia.eu
    Datum
    Beste meneer van Vliet,

    Wat onwijs jammer om dit te vernemen.
    We zien dat er een hele hoop niet goed verlopen is wat betreft de levering van uw bestelling. Onze oprechte excuses hiervoor.

    We hebben u zojuist e-mail gestuurd, met een compensatievoorstel.
    We hopen u hiermee tevreden te kunnen stellen.

    Met vriendelijke groet, Westfalia.
  4. Auteur
    Eduardo1
    Datum
    Klacht naar tevredenheid opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Eduardo1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Kleine compensatie ivm verlate aflevering.👍
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Westfalia.eu?