Klacht Westfalia.eu: Geen betaling retour na niet leverbare producten

Klachtnummer
# 316807
Gebruiker
Giorgio7777
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 25 aug 2018 plaatste ik 2 verschillende orders voor air-coolers. Vlak nadat ik betaald had kreeg ik melding dat ze niet leverbaar waren en men ook niet wist wanneer wel. Ik annuleerde de orders en na gesprek kreeg ik slechts 1 betaling terug ad 164 euro. Het andere gestorte bedrag van 184 euro heb ik na 10 aanmaningen en net zo veel beloftes via de mail nog niet terug en het voelt bij mij als oplichting. Telefonisch is men bijna nooit bereikbaar en hoe moeilijk is het om een bedrag terug te betalen? Ik laat het er niet bij zitten en desnoods ga ik aangifte doen en Consumentenorganisaties inlichten. . .

De oplossing

Direct terug betalen

2 reacties

  1. Auteur
    Westfalia.eu
    Datum
    Beste menee, mevrouw Boet,

    Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat u dit bedrag nog steeds niet heeft ontvangen.
    Wij gaan er weer direct achteraan bij onze financiele afdeling.

    Onze excuses voor al dit ongemak.
  2. Auteur
    Westfalia.eu
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer, mevrouw Boet,

    Wij hebben zojusit bericht gekregen van de financiele afdeling.
    Zij bieden hun excuses aan voor deze vertraging in de terugbetaling.

    Zij hebben aangegeven deze nu correct te gaan uitvoeren.
    Maandag, uiterlijk dinsdag zal dit op uw rekening staan.

    Nogmaals onze excuses hiervoor.