Opgelost door Westfalia.eu: Geld gestort nooit teruggekregen na niet leverbaar product

angry Opgelost
Giorgio7777

!6e dag en nog niet mijn geld terug gekregen. Aanlopen via internet zijn gebaseerd op vertrouwen en als dat wegvalt kan je je bedrijf beter opdoeken. Je moet geen producten aanbieden die je niet kan leveren en als je dat dan een keer per ongeluk doet moet je meteen iemands geld terug betalen. IK zit nu al 16 dagen te wachten op een bedrag van 183,97 euro en ik heb al 20 excuses en mailtjes vanaf dag q dat men het nu echt gaat oplossen en het resultaat is 0,0. Wat voor waardeloos bedrijf en manager moet je zijn om zoiets simpels al niet te kunnen. Ze verwijzen naar andere afdelingen, zijn nooit telefonisch te bereiken en ga zo maar door. Vandaag even schriftelijk aangifte doen wegens diefstal/verduistering want het gaat mij om het principe en ik ben beslist niet de enige die hierover klaagt, tot vervelens toe en dat blijf ik ook doen totdat die baas van ze iets gaat doen. Mijn advies KOOP NOOIT WAT BIJ DIT BEDRIJF! .

Westfalia.eu
    Beste meneer, mevrouw Boet,

Dit is uw 3e review die wij ontvangen.
    Bedankt voor uw reviews.

U heeft contact met de klantenservice, zij hebben uw e-mail deze ochtend ook ontvangen.
    Zij zijn er hard mee bezig om dit voor u op te lossen.

Westfalia.eu
    Beste meneer, mevrouw Boet,

Wij hebben zojusit bericht gekregen van de financiele afdeling.
    Zij bieden hun excuses aan voor deze vertraging in de terugbetaling.

Zij hebben aangegeven deze nu correct te gaan uitvoeren.
    Maandag, uiterlijk dinsdag zal dit op uw rekening staan.

Nogmaals onze excuses hiervoor.

Giorgio7777
Uiteindelijke oplossing Bedrag is nu eindelijk terugbetaald. Complimenten lijken me nu niet echt meer op zijn plaats na 15 dagen treurnis.