Klacht Westfalia.eu: Ik heb € 394,95 betaald voor iets dat ik niet gekregen heb en wil mijn geld terug.

Geertje

Ik heb op 04-04-2020 een fietsaccu besteld (€ 394,95) en betaald. De levertijd zou 7 dagen zijn. Ik had de accu dringend nodig, ik kreeg geen respons op mijn vragen en heb toen na bijna een maand wachten, de bestelling geannuleerd en mijn geld teruggevraagd. Nu bijna 2 maanden later, heb ik na vele beloftes nog steeds mijn geld niet teruggekregen.

Ik wil dat dit bedrijf mij mijn geld teruggeeft, zodat ik de huur van mijn huis kan betalen.

Westfalia.eu
    Beste Geertje,

Bedankt voor uw klacht.

We begrijpen dat het een vervelende situatie geworden is.

Helaas konden we uw bestelling niet meer annuleren omdat de bestelling al verstuurd was.
    Uw bestelling is geleverd bij een pakketshop bij u in de buurt, zoals per e-mail aangegeven aan u.

Indien u de bestelling niet meer wenst, dan gaat deze retour terug naar de leverancier.
    Zodra de bestelling terug bij het externe magazijn is, kunnen we de bestelling aan u terugbetalen.
    We hebben het verzoek al ingediend om het retour te laten komen.

We verwachten dat het artikel binnen 14 dagen retour terug bij ons aankomt, daarna kunnen we uw bestelling retour verwerken en het aankoopbedrag aan u terug laten betalen.

Onze excuses voor de onduidelijkheid in uw contact met Westfalia.
    Helaas konden we u niet sneller voorzien van een antwoord.

Wij gaan ervoor zorgen dat de bestelling terug naar ons verstuurd wordt, en dat u uw aankoopbedrag spoedig terug zal ontvangen.

Met vriendelijke groet, Westfalia.

Geertje
Op 22-04 bestelling geannuleerd. Eindelijk wel een reactie (na vele telefoontjes en e-mails van mijn kant). Het geld zou teruggestort worden. Op 01-05 nog geen geld terug! Westfalia kon mijn annuleringsmail niet vinden?! Maar zij zouden dezelfde dag het geld terugstorten. Op 07-05 een e-mail: Westfalia had mij geprobeerd te bellen, maar mijn telefoonnummer is niet in gebruik, volgens Westfalia?! Op 26-05 e-mail van Westfalia: DPD zou aan de deur geweest zijn (ik was thuis er is niemand geweest!) en zou het pakket (wat ik al weken geleden geannuleerd had???) afgeleverd hebben bij een pakketshop. Pakketshop heeft niets ontvangen!! Ik heb ook nooit een track en trace code gekregen!

Ook een klacht indienen over Westfalia.eu?