Klacht Westfalia.eu: Misleidende informatie en misbruik van een kwaliteitslogo.

Gidokus

Misleidende afbeeldingen op hun webshop. Ze laten uitschijnen dat een product € 4,99 kost maar elders zie je dat het 9,99 kost. Geen bereidheid om het recht tet zetten. Bovendien zetten ze op hun homepage dat ze een thuiswinkel waarborg hebben, maar bij thuiswinkel zelf ontkennen ze dat. Alweer bedrieglijke praktijken dus. Ze hebben ook geen beoordeel mogelijkheden over hun producten, noch over hun diensten. Begrijpelijk als je de zwakke recensies leest via andere sites.

Voorlopig niets. Ze zouden mij terugbetalen. ik wil enkel dat anderen weten wat voor een dubieuze en onbetrouwbare organisatie dit is. Ik wou dat ze mij het afgebeelde product zouden leveren aan de geafficheerde prijs van 4,99 euro, maar ik kan geen maanden wachten tot dit is uitgeklaard, dus koop ik er eentje in een lokale winkel.

Westfalia.eu
    Beste meneer Dierick,

Wij vinden het erg jammer dat we er niet samen uit kunnen komen, Dit hadden wij namelijk wel gewenst!
    Wij hebben het volgende met u besproken: Dit is geen spelletje, en we vinden het jammer dat u dat denkt.
    Maar zoals u zelf kunt zien in de screenshot die u stuurt, dat er staat ‘’alle productvarianten’’.

Bij verschillende varianten zijn ook verschillende prijzen.
    Ook zien we dat de prijs van het product niet is veranderd.

We proberen u zeker niet te misleiden, maar misschien begrijpen we elkaar verkeerd.

Wij zijn wel bekend bij de Thuis winkel waarborg. Zoals u kunt zien hebben we het volgende op de website staan: Westfalia GMBH heeft de certificering succesvol afgerond en wacht op bevestiging van het lidmaatschap.
    U mag dit natuurlijk telefonische controleren bij de thuiswinkelwaarborg.

Mocht u hier nog met ons samen willen uitkomen, dan zou u ons altijd een e-mail kunnen sturen.

Met vriendelijke groet, Westfalia.

Gidokus
Neen, ze beweren dat ze bij Thuiswinkel wel bekend zijn en als je verder doorklikt staat ergens wel op die website dat ze op een bevestiging wachten, maar op de plek waar het logo staat zie je dat niet. Zelfs al wachten ze op een bevestiging kan je het logo niet gebruiken omdat je intussen daar niet terecht kan bij Thuiswinkel waarborg, terwijl ze toch die schijn wekken. Bij het product dat ik wou kopen staat inderdaad dat er varianten zijn, maar die zijn mooi buiten beeld gelaten. Je moet naar beneden scrollen en daar zie je dan plots een andere prijs. Hun eigen medewerker die ik aan de lijn had, had het ook niet gezien, maar toch heb ik ongelijk? Het is en blijft dus misleidend en ik krijg mijn timer niet nagestuurd en het logo van thuiswinkel blijft bovenaan prijken met de valse schijn dat ze erkend zijn door Thuiswinkel. Een student geneeskunde mag pas haar/zijn praktijk uitoefenen nadat deze het diploma gekregen heeft en niet nadat zij/hij de eindexamens heeft afgelegd.

Ook een klacht indienen over Westfalia.eu?