Klacht Westfalia.eu: Na annuleren word bestelling alsnog verzonden.

StefanB

Product word alsnog verzonden na annuleren bestelling, pakket geweigerd aan de deur (2 weken na afsturen, belachelijk lang onderweg)
Westfalia reageerd vervolgens niet op de mail

Mijn geld terug.

Westfalia.eu
    Uw bestelling is na weigering naar een pakketshop gegaan.
    Deze komt vandaag retour naar ons en zal dan ook binnen een aantal werkdagen geleverd worden.
    Hierna gaan wij u uiteraard direct terugbetalen.

met vriendelijke groet,
    Online team westfalia
    StefanB
    Heb nog geen geld retour mogen ontvangen. Waarom word er gewacht met restitutie?
    Westfalia.eu
    Beste Stefan,

Bedankt voor uw beoordeling.

U wou uw bestelling annuleren, echter was deze helaas al verstuurd, en konden we deze niet meer annuleren.
    Wij vinden het natuurlijk ook erg jammer en niet milieu vriendelijk om extra kosten en km's te maken met een pakket, dus we hadden natuurlijk liever uw bestelling geannuleerd.

U heeft uw bestelling geweigerd aan de deur, echter is deze helaas nog niet retour bij ons.

We hebben de vervoerder een bericht gestuurd, het pakket retour naar ons te sturen.

Wanneer het retour bij ons zullen we u direct terugbetalen.

StefanB
Geef aan dat ik wil annuleren, volgende dag krijg ik een mail dat ze het diezelfde dag gaan versturen. Kom dus niet aan met verspillingsverhalen. Dat ligt bij westfalia. Heb mijn geld nog steeds niet retour.

Ook een klacht indienen over Westfalia.eu?