Opgelost door Westfalia.eu: Nog steeds geen geld terug en ze laten niks van zich horen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 317740
Gebruiker
Ben er nu wel klaar mee.......
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Na diverse mails er heen hebben gestuurd nog steeds mijn geld niet terug... artikel was niet meer leverbaar en wanneer wisten ze ook niet.. heb hem geannuleerd maar heb mijn geld nog steeds niet terug duurde maar 3 a 5 dagen zeiden ze... heb er al diverse mails achteraan gestuurd maar ze laten niet van zich horen.. ik hoop dat ik nu eindelijk eens bericht terug krijg en mijn geld terug word gestort vind het nu wel te lang duren......

De oplossing

Mijn geld terug gestort zo snel mogelijk....

3 reacties

  1. Auteur
    Westfalia.eu
    Datum
    Beste meneer, mevrouw van der Laan,

    Bedankt voor uw review.
    Ik zie inderdaad dat u contact heeft gehad met de klantenservice en dat zij dit samen met de financiele afdeling aan het uitzoeken zijn.
    Ik zal het ook gaan uitzoeken en u zo snel mogelijk informeren,

    Met vriendelijke groet.
    Westfalia.
  2. Auteur
    Ben er nu wel klaar mee.......
    Datum
    Ok, dan hoop ik zo spoedig mogelijk van u te horen...
    Vr Gr A van der Laan
  3. Auteur
    Westfalia.eu
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer,mevrouw van der Laan,

    Volgens de financiele afdeling is het bedrag aan u overgemaakt en moet u deze inmiddels ook hebben ontvangen.
    Laat u het ons weten als wij nog iets voor u kunnen betekenen?

    Met vriendelijke groet,
    Westfalia Online Team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ben er nu wel klaar mee.......
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het bedrag is inderdaad overgemaakt.. Het is beetje jammer dat het eerst via deze site moet voor je reactie terug krijgt en dat er dan pas actie ondernomen word. Zo raken ze wel hun klanten kwijt er is niet veel vertrouwen meer in zo...Ben wel blij dat het nu opgelost is..
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Westfalia.eu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen