Klacht Westfalia.eu: UHHHH.....? gelukkig begrijpt u het wel (met de Duitse handleiding erbij) maar ik niet.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 347409
Gebruiker
ron
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Westfalia beweerd nu na poging 3 een goede gekopieerde gebr. aanwijzing te hebben gestuurd in het NL en heeft dit erg goed nagekeken.Toegegeven het is wat minder slecht dan de vorige 2 pogingen maar ik mis dus nog steeds op sommige plekken tekst of symbolen.Er staat bvb toets de of de toets.Bij gebruik van sommige dingen staat gewoon geen symbool.Er staat bvb;Telefoonnummers moeten hebben op de one-touch-toetsen toetsen zijn toegewezen..... en meer van dat soort waanzin zinnen.Bij icoon verklaringen staan alvast de eerste 3 iconen niet bij de verklaring van die iconen Iets minder slecht is dus niet opeens goed nagekeken.Dingen die in kaders moeten staan staan er half naast en is verwarrend.Som valt er links iets weg want is niet gekopieerd.Kan hier uiteraard een voorbeeld of 20 zo uit de gebruiksaanwijzing schudden,geen probleem.Leuk zo'n telefoon met veel mogelijkheden maar zo dus niet he.Ik wil gewoon een orginele gebr aanwijzing in net zo goed Nederlands (MET ALLE SYMBOLEN) als ze op hun site wel kunnen om dat ding te verkopen

De oplossing

U besteld zelf die telefoon en stuurt mij originele handleiding op.Stuurt u die telefoon weer terug naar waar u die vandaan heeft gehaald.Ik wil dit zo omdat we nu ook een conflict hebben over dat u nu beweerd dat de andere telefoons met dit model wel allemaal een NL handleiding hebben en ik diverse malen te horen kreeg dat die er gewoon niet bijzit maar wel de telefoon terug kan sturen en meer ook niet.Anders had ik hem wel terug gestuurd en opnieuw besteld.Probleem opgelost ja toch.Ik ga nu dus niet opnieuw die telefoon bestellen met het risico dat er weer geen originele gebruiksaanwijzing in het Nederlands bij zit.Dat word me dan een te lang verhaal.En zo kan u het dus oplossen of laten zien dat ik gewoon gelijk heb en never nooit een originele gebruiksaanwijzing zal krijgen maar wel met een behoorlijke lap tekst in perfect Nederlands op uw site die telefoon weet te verkopen voor 80 euro en verder alles met kunst en vliegwerk probeert op te lossen en meer ook niet.

1 reactie

  1. Auteur
    Westfalia.eu
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer,

    Wij vinden het nog steeds erg jammer dat we er niet samen uit kunnen komen.

    We hebben u de volgende opties gegeven:
    -U telefonische helpen met het aansluiten, en aanwijzingen geven.
    -Het product kosteloos retour sturen, en uw gehele aankoop bedrag terug gestort naar uw rekening krijgen.
    -Een compensatie van €10,-

    Helaas bent u met geen een van de opties akkoord gegaan, en dat zijn de enige opties die wij u kunnen bieden, hier blijven wij ook bij.

    Graag hadden we er samen uit gekomen, zodat iedereen een fijn gevoel over had gehouden aan uw bestelling bij Westfalia.

    Mocht u er nog steeds samen willen uitkomen, kunt u ons altijd e-mailen of bellen.
    Wij hadden dit nog steeds graag gezien.

    Met vriendelijke groet, Westfalia.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ron
Datum
Uiteindelijke oplossing Leuk dat Westfalia.eu de boel misleidt en niet op hun site zet dat er geen Nederlandse gebruik aanwijzing in zit.Ik heb u een oplossing gegeven en die kunt u gewoon niet waar maken want anders had u daar wel op in gegaan ja toch en had nu ik een originele gebr aanwijzing.U liegt gewoon.Uw met kunst en vliegwerk in elkaar geknutselde gebr.aanwijzing is onacceptabel en de standaard oprot korting van een lullige 10 euro ook.En nee ik koop geen telefoon om telkens te moeten bellen met mensen die wat mij betreft de boel misleiden en dat met dit soort praktijken denken op te lossen.Ik hou die telefoon want is gewoon een leuk ding en verder zoeken jullie het maar lekker uit en die 10 euro oprot korting houden jullie maar lekker in je zak.Met vriendelijke groet Ron
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry