Klacht Westfalia.eu: Verkopen producten die voorlopig niet geleverd kunnen worden.Betalingen worden wel geïnd
Details
De klacht
Medio juli 2018 machine van ca. € 2000,= besteld bij Westfalia, betaald en orderbevestiging ontvangen .Bij navraag wanneer machine geleverd ging worden kwam het bericht dat de machine nu niet leverbaar is .(Op het moment van bestellen werd een levertijd van 2 werkdagen aangeven) .Eind augustus komt machine weer beschikbaar. Westfalia gaf aan dat ik de order kon annuleren en uiteraard zou mijn betaling per omgaande terugbetaald worden .Eerst andere oplossingen besproken maar uit eindelijk gekozen om de bestelling te annuleren .Helaas heb ik tot op heden nog geen officieële annuleringbevestig ontvangen en de betaling is nog niet teruggestort .Géén direct contact mogelijk met Westfalia ,een alleraardigste tussenpersoon lijkt geen enkele invloed te kunnen hebben op de gang van zaken .
Begint te lijken op webshop oplichting , zo verlies je het vertrouwen en wantrouw je de goede bedoelingen van de Webshop niet meer.
Ik mag hopen dat het nog ten goede keert maar ik heb er 'n hard hoofd in.
De oplossing
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.