Klacht Westfalia.eu: voor de 2e keer scheurd kruis broek uit art:791020 kort

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 510223
Gebruiker
lupje12
Datum
2 reacties

Details

Klacht

DhrJ.Juffer
Klant nr:4323098
Factuur nr:KL 700247223
datum:05-november-2020

Gewenste oplossing

Ten compensatie 1 broek tegen garantie vervangen ik ga er toch weer 2 bestellel[p.s andere broeken van jullie niets geen last

M.vr.gr.J.Juffer
Geboden oplossing
Geen tegemoet koming
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Westfalia.eu
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste J.Juffer,

    Wat jammer dat u een klacht heeft.
    Helaas is de klacht ons niet geheel duidelijk.

    Ook zien we geen e-mail contact met u, heeft u anders de mogelijkheid ons per e-mail op de hoogte te stellen over wat er aan de hand is.
    Service en blije klanten staan voor ons op nummer 1! Dus we vernemen het heel erg graag van u.

    Bij voorbaat dank.

    Met vriendelijke groet, Westfalia.
  2. Auteur
    Westfalia.eu
    Datum
    Beste J.Juffer,

    U heeft ons een e-mail gestuurd dat u uit uw broek gescheurd bent.
    Helaas hebben we hier geen passende compensatie voor.

    We hebben nog nooit eerder vernomen dat iemand uit de broeken gescheurd is, welke bij ons aangekocht was.

    Dit soort dingen kunnen volgens de fabrikant gebeuren op het moment dat een broek niet de juiste maat is.

    Als het een productiefout betrof, dan hadden we u natuurlijk kunnen helpen.

    Met vriendelijke groet, Westfalia.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Westfalia.eu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen