Opgelost door Westfalia.eu: Webwinkel betaalt niet terug

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 317633
Gebruiker
Mhuurman
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Via Westfalia een domo luchtkoeler via ideal besteld en betaald. Kwam er helaas te laat achter dat de levertijd nogal lang was. Gelukkig mocht ik annuleren (binnen 10min geregeld) en het bedrag zou retour gestort worden. Inmiddels zijn we bijna een maand verder en na een aantal mailtjes en telefoontje ben ik niks verder.

Men zou het uitzoeken maar moet er nog steeds zelf achteraan.

De oplossing

Het betaalde bedrag direct terug storten.

2 reacties

  1. Auteur
    Westfalia.eu
    Datum
    Beste meneer, mevrouw Huurman,

    Bedankt voor uw review.
    Wat jammer dat u het aankoopbedrag nog niet retour heeft ontvangen.
    Ik ga dit direct voor u uitzoeken.

    Ik kom er zo snel mogelijk bij u op terug.

    Met vriendelijke groet,
    Westfalia
  2. Auteur
    Westfalia.eu
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer, mevrouw Huurman,

    Ik heb contact gehad met de financiele afdeling.
    Onze excuses dat de terugbetaling zo lang heeft moeten duren.
    Het aankoopbedrag is op 13-08-2018 succesvol overgemaakt naar de rekening waarmee u heeft betaald.
    Ik verwacht dat dit vandaag, uiterlijk morgen te zien moet zijn op uw rekening.

    Onze excuses voor al het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Westfalia Online

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mhuurman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het bedrag is inmiddels teruggestort. Westfalia moet zich diep schamen dat een klant zich tot dit soort middelen moet wenden om het gerechtigde bedrag terug te krijgen!
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Westfalia.eu?