Opgelost door Westfalia.eu: Westfalia stuurt geen retourgegevens.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 651711
Gebruiker
Marian Bloemers
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik heb een product besteld bij Westfalia. Ik wil het product retourneren omdat het niet aan de verwachtingen voldoet. Volgens hun site moet je eerst een mail sturen naar info@westfalia.eu en dan krijg je binnen 24 uur retourinstructies. Deze komen echter niet. Heb al 3x gebeld en iedere keer is er een ander excuus en zullen ze het aan de betreffende medewerker doorgeven. Helaas volgt er geen reactie. Naar mijn mening kun je bij dit bedrijf dus niet retourneren.

Gewenste oplossing

Ik wil de toegezegde retourgegevens ontvangen zodat ik het product kan retourneren
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

3 reacties

  1. Auteur
    Marian Bloemers
    Datum
    De retourgegevens ontvangen en product geretourneerd op vrijdag 10-3 -2023.
    Het wachten is nu op de terugbetaling.
  2. Auteur
    Marian Bloemers
    Datum
    Betaling vandaag ontvangen.
  3. Auteur
    Westfalia.eu
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Fijn dat het inmiddels is opgelost.
    Excuses voor de vertraging.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Westfalia.eu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen