Klacht Westland utrechtbank: WUH wil geen offerte uitbrengen voor aanpassing aflossingsvrije hypotheek naar Bank-spaar hypotheek. Want ze hebben het te druk,

meijersmj

Ik heb gebeld op 18-2-13 in de middag: maar ze zijn alleen in de ochtend bereikbaar. Toen heb ik weer gebeld op 22-2-13, toen werd gezegd dat ze geen offertes meer kunnen uitbrengen, wegens de werkdruk. Ik heb daarop twee emails gestuurd op 27-2-13: ik verwacht wel een offerte, want ik ben klant van WUH. Op 5-3-13 heb ik een brief ontvangen: ze kunnen geen offerte uitbrengen wegens de werkdruk.
WUH stelt, in email van 27-2-13 en brief van 05-03-13, dat ze geen mogelijkheden hebben om mijn mijn hypotheek om te zetten van allossingsvrij naar bank-spaar. Ze geven als oorzaak: grote stroom van dit soort aanvragen. Dus na 14-2-13 kunnen ze geen aanvragen meer behandelen. Dat hebben ze aan de intermediairs en op hun site bekend gemaakt
Maar ik heb geen intermediair, dus ik was niet op de hoogte van dit besluit om ná 14-2-13 geen offertes te maken.
Ik meen dat ik recht heb op een offerte, want ik ben wel op tijd met dit verzoek, ivm de wettelijke termijn.
M.Meijers Amsterdam

Ik wil een offerte voor omzetting van mijn aflossingsvrije hypotheek naar een bank-spaarhypotheek, want ik vraag dit binnen de wettelijke termijn aan.

Wij vinden dat Westland utrechtbank hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Westland utrechtbank?