Klacht Westvest Netwerk notarissen: Afrekening verkoop woning achterom 14 delft

Rob

Wij hebben een woning verkocht van onze overleden ouders.
De koper heeft dit notariskantoor uitgekozen,tot onze verbazing stond op de afrekening een bedrag van €160,00 voor onderzoek vererving.Ik heb de kandidaat notaris hierover gebeld en gevraagd hoe dit kon,ik had immers alle stukken aangeleverd testament verklaring erfrecht etc.de notaris waar deze stukken opgemaakt zijn heeft zelfs ook de gegevens gemaild ,nadat ze gebeld was door westvestnotarissen.Dit heb ik gemeld en mijn werd door de kandidaat notaris dhr E Jansen verteld dat hij alles moest uitzoeken en het veel werk was en of de gegevens wel klopte,volgens ons hoort dit bij zijn werkzaamheden voor het opmaken van de koopakte tevens vinden wij dat door deze opmerking de betrouwbaarheid van de notaris waar de stukken opgemaakt zijn in twijfel getrokken word.Dhr.Jansen zou hier op terugkomen maar hij reageerd niet ook niet na enkele telefoontjes van onze kant.hierdoor hebben wij besloten dit formulier in te vullen.

Wij willen graag een duidelijke uitleg door de directrice van het kantoor,en de 160,00€ terug voor de kosten die volgens ons onterecht gedeclareerd zijn door dhr E Jansen

Wij vinden dat Westvest Netwerk notarissen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Westvest Netwerk notarissen?