Klacht WGS Totaal: ZEER MATIGE SERVICE na 2x een wasmachine met gebreken geleverd te krijgen.

TR

Bedenkelijke service. Een 'nagekeken' apparaat geleverd gekregen dat überhaupt niet werkte. Kan gebeuren met 2e hands witgoed, maar dit apparaat had volgens de verkoper 2 tot 3 keer proefgedraaid (???) Vervolgens bijna een week later een vervangend apparaat gekregen, dat ook gecontroleerd zou zijn. Deze zou na installatie eerst gecheckt worden op correcte werking door degene die hem zou afleveren. Dit was afgesproken met WGS. Ze wilde gewoon vertrekken zonder iets te controleren, dus lekker gecommuniceerd. De controle vervolgens matig uitgevoerd. Nadat gezegd werd dat dit apparaat in orde zou zijn, werkte deze wederom niet naar behoren! Hele badkamer stond vol water door een lekkage aan de afvoer. Afspraken worden niet netjes nagekomen en eenmaal contact te hebben kreeg ik zelfs een keer te horen "wat is dat toch met jou?!"... en nog een aantal matige smoesjes in plaats van een fatsoenlijk excuus en/of compensatie. Geen aanrader dus.

Geldcompensatie voor het knullige afhandelen van de 2 klachten. Ik hoef ook niet voor de DERDE keer een vervangende machine want daar zal ook wel weer iets aan mankeren.

WGS Totaal
    Bij het leveren van de 2e wasmachine is de bezorger pas weggegaan nadat de machine draaide. De lekkage van het water werd veroorzaakt doordat de slang niet voldoende in de afvoer was gedrukt. Daarna zijn er verder geen problemen bij ons bekend.
    Jammer dat we dit op deze manier moeten vernemen.
    Daarbij heeft de bezorger geen extra kosten in rekening gebracht met het naar boven brengen van de ene machine en het naar beneden tillen van de andere machine.
    Wij zijn een bedrijf met veel tevreden klanten en problemen willen we altijd naar tevredenheid oplossen. Maar wat wij niet weten, kunnen we ook niet oplossen.
    TR
    Dit is gewoonweg niet waar!Blijkbaar bent u vergeten dat ik u naar aanleiding van ons telefoongesprek een foto heb gestuurd waarop de defecte pijp +lekkage aangegeven wordt. Na het versturen van deze foto hebben wij opnieuw gebeld en vertelde u mij dat u geen voorstander bent van dit type afvoerslangen. In plaats van het aanbieden van een gedegen excuus en een werkende afvoerslang (Lees: volledig correct werkend product) krijg ik de opmerking "Wat is dat toch met jou?"Dat vind ik ongepast.

Ook een klacht indienen over WGS Totaal?