Klacht Whatsapp.brickoffers.com: diefstal

Klachtnummer
# 55841
Gebruiker
erica1234
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb een hele hoge rekening gekregen voor iets waar ik niet om gevraagd heb
ik was ineens lid van brick offers en what's up waar ik voor moest betalen
ik heb mij daar niet voor aangemeld
ik had een nieuwe mobiel gekocht bij tele 2 en t stond er ineens op
ik heb als t goed is t nu laten blokkeren door tele 2
en ik vind dat zoiets niet mag

De oplossing

ik wil mijn geld terug en ze moeten niet meer vrijwillig zomaar iets op je telefoon zetten wat geld kost
ik vind dat diefstal en heb een uitkering dus kan dat allemaal niet betalen
als t goed is is t bedrijf geblokkeerd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Whatsapp.brickoffers.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Whatsapp.brickoffers.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen