Klacht Whatsapp.brickoffers.com: Ik betaal voor whatsapp.brickoffers.com waar ik me niet op geabonneerd heb.

Pieplenbosch

Ik heb geen abonnement genomen op whatsapp.brickoffers.com, maar er wordt wel wekelijks 5,00 euro (incl. BTW) van mijn rekening afgeschreven door Future Target b.v./Greenwhale/TargetMedia.
Ik heb inmiddels ongevraagd 200 euro betaald voor een abonnement waar ik niet van af weet en niet onbelangrijk waar ik niet voor getekend heb. Ik heb geen overeenkomst, maar moet wel betalen.
En ik weet niet waar ik voor betaal. Ik ben me er niet bewust van dat ik gebruik maak van hetgeen aangeboden wordt.
Hopelijk heb ik per www.payinfo.nl deze oplichting/misleiding stopgezet. Maar ik wil wel de geleden geldschade terugbetaald krijgen. Mijn rekeningnummer hebben ze.

Ik wil de geleden geldschade terugbetaald krijgen. Mijn rekeningnummer hebben ze. En ik wil dat ze hun manier van handelen aanpassen, zodat er geen nieuwe slachtoffers vallen. Er zullen genoeg jongeren hierdoor gedupeerd worden!

Wij vinden dat Whatsapp.brickoffers.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Whatsapp.brickoffers.com?