Klacht Whatsapp.brickoffers.com: ongevraagde abonnement Whatsapp.brickoffers.com

Lady29

Ik had een hele hoge telefoon rekening toen ik verder keek vond ik een woord op mijn mobiele telefoon rekening "content" waarbij ik dieper keek in mijn rekening. Nu bleek dat ik ongevraagd een abonnement had op Whatsapp.brickoffers.com. Deze abonnement had ik zeer zeker niet afgesloten omdat ik in een schuldhulp verlening traject zit dus ik geen extra kosten kan maken omdat ik dan geen leef ruimte heb om te eten. Dus Nu vraag ik mij af hoe ik dit bedrag wat erg hoog is terug kan vorderen. En hoe ik van dit abonnement af kan komen. Nu kan ik niet op deze site komen want die is leeg en zo kan ik mijn abonnement ,die eigenlijk niet van mij is, niet opzeggen. Dus heb ik maar geprobeerd om deze te blokkeren. Nu hoop ik wel dat ik mijn geld terug kan vorderen en niet nog eens voor verrassingen komt te staan. Zodat er een goede oplossing kan komen op dit probleem.

Ik zou graag van dit abonnement af komen en mijn geld willen terug krijgen. Aangezien dit elke week 5 euro is en dat al vier maanden lang van mijn rekening is afgeschreven zonder dat dit bedrijf daar recht op heeft.

Wij vinden dat Whatsapp.brickoffers.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!