Klacht Whatsapp.brickoffers.com: zonder toestemming wordt 5 euro per week!! afgeschreven door whatsapp.brickoffers.com

AFK

zojuist ben ik via vodafone erachter gekomen dat ik een abonnement heb lopen bij whatsapp.bricksoffer.com, deze schrijft nu sinds jan 2014! per week 5 euro via mijn telefoonrekening af!!! Dit betekend nu al 10 maanden 20 euro/maand....
Dit heb ik nooit gemerkt omdat mijn telefoonrekening altijd al iets over mijn abb ging en ik dus niet iedere maand een specificatie opvraag. wat mij ook niet nodig lijkt als je je telefoon op een normale manier gebruikt!!!
Ik heb nog nooit gehoord van deze organisatie/site. ik heb hier nooit iets ingevuld of getekend, laat staan dat ik toestemming heb gegeven om dit geld van mijn rekening af te laten schrijven!!!
Via vodafone kreeg ik toegang tot payinfo en daar heb ik dit abonnement gelijk stop gezet.
Nu heb ik op internet rond gekeken en zag dat er een hoop andere mensen zijn gedupeerd door deze malafide organisatie. IK ga dan ook mijn uiterste best doen om mijn geld terug te krijgen!!
Hopelijk zijn er mensen die mij kunnen helpen!

Ik wens mijn geld, dat de afgelopen maanden onrechtmatig van mijn rekening is afgeschreven, terug te krijgen.
Er kan geen bewijs zijn van het afschrijven van dit contract, want ik heb hier nooit voor getekend/toestemming voor gegeven.

Wij vinden dat Whatsapp.brickoffers.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!