Klacht Whatsringing: Ongewenste wekelijkse afboeking door Whatsringing KPN

wbuckens

Sinds december 2012 wordt bij mij wekelijks een bedrag van 5 euro voor Whatsringing afgeboekt. Hier kwam ik via mijn hoge telefoonrekening in maart 2013 achter. Ik heb de dienst onmiddellijk via www.payinfo.nl stopgezet. Echter heb ik me nooit voor deze dienst aangemeld. Ik heb meteen KPN klantenservice gebeld, waar ik kreeg te horen dat ik wel ergens kleine lettertjes vergeten zou zijn. Zij waren van mening dat zij hier totaal niet aansprakelijk voor waren en ook niets konden doen voor mij.
Het probleem blijft echter dat ik wel 65 euro heb betaald voor een ongewenste dienst waar ik me nooit voor heb aangemeld.

Graag wil ik mijn 65 euro terug. Ik heb me nooit aangemeld voor een dienst. Hiermee is het argument dat ik de kleine lettertjes nooit heb gelezen ook ontkracht, omdat ik uberhaupt nooit op 'Ja, accepteren' heb geklikt dus ook niet de kleine lettertjes ooit heb hoeven lezen.
Ik stel KPN verantwoordelijk voor hun dienst en wil mijn 65 euro teruggestort krijgen.

Wij vinden dat Whatsringing hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Whatsringing?