Klacht Whinkel: De vele loze toezeggingen van Whinkel.

sad Niet opgelost
Torrelli

Ik heb op 9 januari en op 3 februari verschillende videokaarten besteld bij Whinkel en sindsdien is het een groot drama. Bij de bestelling heb ik op aanraden van hun andere videokaarten besteld omdat die binnen 2 weken geleverd zouden kunnen worden. Het gaat om orders "100018532" van een bedrag van 1242,85 en "100017949" van een bedrag van 1599,80. Het gaat dus om een totaal van 2842,65.

Sindsdien (nu bijna 5 maanden geleden) zeggen ze elke week/twee weken weer andere smoezen waaronder:
- de leverancier levert niet.
- we zijn van leverancier veranderd.
- de productie in china is stil gelegd.
- we hebben belangrijkere klanten die 1000 kaarten bestellen.
- Wat raar van PostNL.

- Ze hebben allemaal kuttrucjes om je aan het lijntje te houden... Zo zeggen ze dat ze dingen bijvoorbeeld bij PostNL aanbieden en dan krijg je een track & trace nummer maar onderstussen blijft hij bij PostNL maar op status "afgifte" staan wat dus inhoud dat PostNL wacht totdat ze de bestelling daadwerkelijk fysiek aanbieden.
- Ik heb kaarten besteld voor 400,- en 420,- per stuk en als ik dan opeens op de website zie staan dat ze voor 350 verkocht worden willen ze niet lager gaan dan 375 per stuk omdat "dat het tarief is van die kaarten".
- Ze doen een belofte over een tegemoetkoming van bijv. een toetsenbord waar ik niet op zit te wachten en die (hoe kan het ook anders) nooit naar je gestuurd wordt, omdat ze niet leveren.
- Als je een medewerker te spreken krijgt zal die ongetwijfeld weer wat anders vertellen dan de medewerker daarvoor. ("Oh, nou die afspraak zie ik nergens staan, dat kan ik niet toezeggen" of "Hij had nooit mogen zeggen dat de kaarten deze week geleverd worden want we weten nog helemaal niet wanneer ze bij ons binnenkomen" of "heeft u defecte kaarten teruggestuurd? Nou dan zullen ze ongetwijfeld hier ergens zijn meneer". En ga maar door met die onprofessionele houding.
- Meerdere malen per dag probeer ik ze te bereiken en je kan niet in de wacht staan dus je moet steeds opnieuw bellen. 50, 60, 70 keer bellen en dat er niet opgenomen wordt is meer de regel dan uitzondering.
- Ze zijn slechts telefonisch bereikbaar tussen 09:00 - 16:00. Zeer klantonvriendelijke tijden.

Ik heb nu meerdere chats gehad en meerdere e-mail gestuurd dat ik mijn bestelling wil annuleren en mijn geld terug wil maar ik krijg gewoon geen reactie.

Ik hoop dat jullie het onder de aandacht kunnen brengen waardoor ze kunnen ophouden met deze oplichtpraktijken.

Per direct mijn geld terug overmaken.

Torrelli
    Whinkel graag ASAP reactie geven, het gaat om een heleboel geld wat jullie van mij hebben!
    Torrelli
    Nog steeds geen reactie gekregen.
    Torrelli
    Nog steeds geen reactie gekregen whatsoever.
    Torrelli
    Nog steeds geen reactie gekregen. Ze zijn nu ook niet meer via de chat bereikbaar. Telefonisch ook niet meer.
    Torrelli
    Nog steeds geen reactie. Volgende stappen zijn helaas juridisch.

De winkel is failliet.

Ook een klacht indienen over Whinkel?