Klacht Whinkel: Je stuurt een defect product op en vervolgens reageren ze niet meer.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 305492
Gebruiker
B.A. Gerritsen
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik wacht al weken op ook maar een reactie nadat ik mijn defecte USB stick heb opgestuurd. Je hoort helemaal niets van ze. Als je belt, en dat lukt maar zelden want bijna altijd zijn alle medewerkers "in gesprek", krijg je te horen: stuur alle gegevens nog maar eens op. Als je dat dan doet hoor je vervolgens weer helemaal niets. Eén advies is hier van toepassing: koop hier nooit!

Gewenste oplossing

Ik wil gewoon een goede 64GB dual usb stick voor de opgestuurde defecte.
Geboden oplossing
Geen enkele reactie van Whinkel.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    B.A. Gerritsen
    Datum
    Dit helpt ook al niet, Whinkel reageert niet eens. Ik ben mooi mijn centjes kwijt als dit zo doorgaat. Zal maar eens de mogelijkheid bekijken aangifte tegen Whinkel te doen.
  2. Auteur
    B.A. Gerritsen
    Datum
    Wat iedereen al dacht. Whinkel bestaat denk ik niet meer want je kunt ze in elk geval niet bereiken en ze laten ook niets van zich horen. Is: "oplichters" te sterk uitgedrukt?
  3. Auteur
    B.A. Gerritsen
    Datum
    Bestaat Whinkel nog wel? Een paar dagen geleden nog maar eens een mail gestuurd. Maar Whinkel bestaat denk ik niet meer.
  4. Auteur
    B.A. Gerritsen
    Datum
    Whinkel blijft oorverdovend stil ook na een nieuwe mail aan hen. Failliet?

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Whinkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen