Klacht Whinkel: Je stuurt een defect product op en vervolgens reageren ze niet meer.

B.A. Gerritsen

Ik wacht al weken op ook maar een reactie nadat ik mijn defecte USB stick heb opgestuurd. Je hoort helemaal niets van ze. Als je belt, en dat lukt maar zelden want bijna altijd zijn alle medewerkers "in gesprek", krijg je te horen: stuur alle gegevens nog maar eens op. Als je dat dan doet hoor je vervolgens weer helemaal niets. Eén advies is hier van toepassing: koop hier nooit!

Ik wil gewoon een goede 64GB dual usb stick voor de opgestuurde defecte.
Geen enkele reactie van Whinkel.

B.A. Gerritsen
    Dit helpt ook al niet, Whinkel reageert niet eens. Ik ben mooi mijn centjes kwijt als dit zo doorgaat. Zal maar eens de mogelijkheid bekijken aangifte tegen Whinkel te doen.
    B.A. Gerritsen
    Wat iedereen al dacht. Whinkel bestaat denk ik niet meer want je kunt ze in elk geval niet bereiken en ze laten ook niets van zich horen. Is: "oplichters" te sterk uitgedrukt?
    B.A. Gerritsen
    Bestaat Whinkel nog wel? Een paar dagen geleden nog maar eens een mail gestuurd. Maar Whinkel bestaat denk ik niet meer.
    B.A. Gerritsen
    Whinkel blijft oorverdovend stil ook na een nieuwe mail aan hen. Failliet?

Ook een klacht indienen over Whinkel?