Klacht Whinkel: Onbeschofte garantie afhandeling

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 306022
Gebruiker
Danieltonnisse
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Oktober 2017 heb ik een mining-pc gekocht bij Whinkel (6000euro)

Op 23-05 is de voeding verbrand en heb na overleg met Whinkel deze opgestuurd naar hun. Tot op heden heb ik niets meer vernomen van Whinkel. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar (alle medewerkers in gesprek) en via de mail wordt er niet gereageerd..
Vandaag even contact gehad via de chat (Davy), er werd gezegd dat ze het uit gingen zoeken maar vervolgens werd de chat beëindigd. Daarna nogmaals contact gehad via de chat (Vincent), maar deze meneer beëindigde de chat binnen 10 seconden.. Hoezo onbeschoft..!

Mijn mining-pc ligt nu al 10 dagen stil, dat kost mij 20euro per dag.
Ik heb nu zelf een nieuwe voeding gekocht (280euro) zodat ik mijn mining-pc weer kan laten draaien.

Gewenste oplossing

Vergoeding voor de voeding welke ik zelf heb gekocht.
Vergoeding voor elke dag dat mijn mining-pc niet heeft kunnen draaien.
Geboden oplossing
Whinkel reageert niet op mail. Gooit de telefoon op de haak als je beld. Zeer onbeschoft personeel.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Danieltonnisse
    Datum
    Na 2 weken nog steeds geen reactie van Whinkel gehad..
  2. Auteur
    Danieltonnisse
    Datum
    Na 2 weken nog steeds geen reactie van Whinkel gehad..

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Whinkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen